poyrazvearya 🤣🤣 ben de 16 kilo almışım doktorun halini görsen diyorum ki vallahi bahanem Yok yedim de aldım diyor keşke bahanen olsa 🤣🤣🤣 gülme krizine soktu bugün beni Allah’a şükür iyi doktor alıyoruz ama canım ister istemez ben zaten en başından beri kilo olan bir insanım O da hareketsizliğimden kaynaklı farkındayım doktorumu da anlattım bu durumu artık idare edeceğiz doğuma kadar