melegimo benimde o dönem başladı el ödemine bağlı sinire baskı prmaklarda ve elde uyuşma. Adı karpal tünel sendromu, çok can sıkıcı bazen bardakları bile elimden düşürüyorum kırılıyor 36dayım hala geçmedi. Gece çok zorluyo. Biri gelip parmağımı bıçakla kesse hissetmem