AbSed benim kasık ağrısı oldu adet sancısı gibi ama hafif, karnım sertleşti, bebeğin hareketleri bir tık yavaşladı. Gecede suyum ve nişan geldi. Gerçi ben 35+6da doğum yaptım 😀 3 cm açıklıkla gitmişim hastaneye doğum olacağını beklemiyordum ama sabahına doğum yaptım. Aslında vücudumuz bize haber veriyorda biz anlamıyoruz. Sakın stres yapmayın da akışına bırakın. Bebişin canı isteyince bir şekilde geliyor