Benim de bu uygulamaya göre 10 günüm var ve aşırı bel ağrısı çekiyorum 1 aydır artık sol bacağıma vurmaya başladı topallayarak yürüyorum resmen, kaenımda arada taş gibi oluyor ve iç çamaşarımda akıntı ile beraber sürekli ıslanıyor ama ben hala korkuyorum asıl sancılarımı anlayabilir miyim diye 🤦🏻♀️