Kucuk_melegim ArvenMom valla icmeyince dudağım kuruyor ağzım kuruyor sende de oyle mi 8 aydir içince alişkanlik oldu
ArvenMom Kucuk_melegim benim cildim hep kuru şuan hasta olduğum için ultra kuru ama onun dışında dudaklarım hep kuru bol bol su içip dudaklarımı yüzümü nemlendiriyorum
potansiyelinstamom Kucuk_melegim çok normal hatta daha bile fazla olabilir. Ben gece sadece uyku aralarinda 1 litreyi bitirmiş oluyorum. Dün 24 saatte 3 tane 1.5litrelik su bitirmişim hatta. Gebeliğin kattığı en güzel alışkanlık. Hatta bu sayede çok kilo almadim diye düşünüyorum
AyFa1608 Elvancn aynı bende öyle valla ya su wc su wc dolanıp duruyom😂 içim yanıyor sanki su içtikçe rahatlıyorum
Kucuk_melegim AyFa1608 bende öyle dışarı cikamiyorum tuvaletim geliyor azcik yuruyum tamam tuvalet arıyorum
Elfelf0 Kucuk_melegim bnmde şekerim fln yok ama dediigniz gibi ağzım ozllkle dudaklarım hemen kuruyor 3 lt yakın su içiyorum
Kucuk_melegim Elfelf0 demeki alişkanlik haline geliyor benmde şekerim yok ama nasil su içiyorum içim yanıyor
AyFa1608 Kucuk_melegim aynen valla eşimle dışarı çıkcağımızda soruyor mesela nereye gitmek istersin falan diye tuvaleti olsun yeter fark etmez diyorum 😂
Rabia04_09 Kucuk_melegim ne güzel.. bende su içemediğim için yakınıyorum ve içime çok dert oluyor en fazla 1.5 litre içebiliyorum. Aslında kana kana içesim var ama şişiriyor ve midemi bulandırıyor
Cikoleyla Ağız kuruluğunun sebebi şey de olabilir, burun içindeki konka evlerini şişiriyor progestron hormonu. Burun tıkalıysa da olur ağız kuruluğu ama zaten 2 litre için. Bol su önemli