Benım de az kaldı doguma bır kac yerle konustum 2500 tl den bahsedıyorlar standlı ıkramlı. Ben sadece kapı susu ıstedıgımı soyleyınce de oyle bır hızmetımız yok dıyorlar :)) fıyat az oluyor tabı. Ben de vazgectım . Çikilatamı alıp gıdecegım sadece. Gerekeız masraf