Rumuz123456 Kızlar hastane odası için neler yapılabilir? Organizasyona para vermeyip kendim biraz süslemek istiyorum. Kapı süsü var, çikolata magnet yaptırıyorum, balon almayı düşünüyorum, bir de afis ya da banner tarzı bişey düşündüm. Fikir verir misinizzz
Tugce3441 Rumuz123456 herşey aldım ama yapamadım çünkü aniden gecenın bir yarısı dogdu o sancının ıcınde o aklıma gelmedı
Dark Rumuz123456 ben pandemi döneminde doğum yaptım süsleme falan yapmadım, gene olursa yapmayacağım çünkü ziyaretçi kabul etmeyeceğim insan yalnız kalmak isteyebiliyor
3babyannesy Rumuz123456 süsler fln masraf edip ugrasrsam çekimde isterim o yüzden gerek yok ztn 1 gece kalınıyor pek gelen olmaz aile disnda gerek görmüyorum bide onlami ugrasym ay 😂
siyahinci3 Rumuz123456 ben hepsinde susledim kimse gelmeyecek ama kendimi özel hissetmeyi seviyorum.Kizimda anne yatağına pembe cibinlik ve kuvez etegi yaptirmistim ve balonlarla suslemistik cekimde de guzel durmustu..Simdi oğlum olacak trendyoldan balon standi aldim iki tane ve balonlar lar susleme yapacagim nasipse . Kapi susu ve kuvez etegimiz olacak her zamanki gibi🥰suslemeyi de su sekilde dusunuyorum
Rumuz123456 Tugce3441 yani öyle ihtimallerde var tabi , öyle bişey olursa ben de süsleyemem. Neler almıştınız
Dark Rumuz123456 o zaman arka plan için biseyler yapabilirsiniz, balonları dizmek için bantlar var onlarla
Yelizdiyebiri Acaba yapışan balonları her hastane kabul edermi bazıları sanırım etmıyormuş bende düşünüyorum kararsız kaldım
Rumuz123456 siyahinci3 evet ben de kimse gelmese bile kendimiz için süslemek istiyorum. Küvez eteği baktım ama bana fiyatları biraz pahalı geldi nerden aldınız acaba
siyahinci3 Rumuz123456 kendim yapmistim ilk iki bebisim kiz di ikisine de kullandim bu erkek buna da beyaz yapmayı dusunuyorum ..ama dolap uygulamasinda uygun fiyatli olanlar var
Yusufemir-2023 Rumuz123456 benim doğumuma çok var temmuzda ama ben şimdiden böyle şeyleri düşünüyorum organizasyon tutmayı düşündüm aslında bisiler alınıp yapılabilir ama ne zaman hangi ara yapılacak onu bilmiyorum
Rumuz123456 Yusufemir-2023 ben de başta organizasyon düşündüm ama fiyatları çok uçuk o kadar para vermek istemedim kendim bişeyler yapmaya çalışıcam. Evde hazırlığını yaparım gidince yerlerine koyması kalır sadece onu da annem ablam vs halleder diye düşündüm