Perafeda bende 5 gün önce testle öğrenmiştim ama kanı adet günümde verdim. Böyle hatta bundan daha silikti. Hergün aynı saatte aynı marka testle tekrarladım gittikçe koyulaştı adet günümde 2 çizgi aynı renkti. Her gün tekrarla bir önceki günden daha koyuya gitmesi lazım. Yoksa büyük bir ihtimal kimyasal gebeliktir. Onuda yaşadım çünkü 😒