Kymetnur Perafeda canım bunu şimdi gördüm yaa. Daha adetine var. Olmadığın her gün umuttur. Belki geç döllenme olmuştur bilemezsin ki. Bu testler bazen yapıyor bunu. 2 ay önce benim de çok sonradan çift olmuştu. Ama negatifti kan.
Perafeda Mekklc ya nie testler pozitif gösteriyor o zaman anlamıyorum. Bakalım bata 5 gün var belki yükselir
Perafeda neslihann7 geçmedi 5 gün var canım planlıydı zaten dün erken gebelik testi yaptım pozitif bugün kan verdim negatif anlamıyorum bu testler nie böyle gösteriyor o zaman
neslihann7 Perafeda Ama değerler sonradan da yükselebilir bi bekleyip öyle yaptırmak daha doğru sonuç verir
Belguzar23 Perafeda sen 1 hafta sonra yine yaptır canım daha çok yeni olabilir belki o yüzdendir gönlünü ferah tut 🫶🏼
Perafeda neslihann7 1.20 çıktı Bu değer çok düşük yükselir mi ki Göğüs hassasiyeti Bel ağrısı var belirti sadece
cansualtikulac Kuzum benim bildiğim beta belirli bi seviyeye gelince pozitif gösteriyor.Testte hata olabilir benimde geçen ay çoğu test silik çıktı kan negatif kuruma çizgisiymiş inşallah gönlünden geçen olur
Perafeda Mekklc 1.20 çıktı aşkım 🥺 beş günün var ama yükselir mi bilmiyorum belki ikimizde yeni hamile kalmısızdır ondan çıkmamıştır bi umut işte
Mekklc Perafeda benim 0.200 çıktı yükseliceğini düşünmüyorum ben senin yükselme imkanı var inşallah yükselir 🥰😍
Perafeda Bsrgngrd bebekte bende eşimde sorun yok bi sürü test yaptılar Doktor hamile kaldığında önlem amaçlı tedaviye başlayacağız dedi
Perafeda Mekklc  Böyle bişey okudum suan 🥰 Aşkım belki yeni kaldın gebe bu kadar gecikme normal değil bence 🥰