jcwh03 @yagizegemom cok şükür sevindim canım normal iyi olmasına 🥰 şeker yüklemesi bu testten sonra mi doktor karar veriyormuş yapmaya yoksa direk yapılıyor mu
yagizegemom jcwh03 hiç bilmiyorum valla canım telefonda konuşamadık mesaj atarak geri dönüş yapmış bende hiç sormadım açıkçası 🙏🏻 teşekkür ederim canım 🥰🥰
yagizegemom jcwh03 gidince sor sende canım eğer sonuçların kötü gelirse o zaman da yapılıyorsa o zaman yaptırırsın bende çok kararsızdım yaptırmadım
jcwh03 @yagizegemom tamam canım 😃en son üniversitede vardı Instagram sonra eşimle ortak karar alıp kapattık bir daha kullanır mıyım bilmem 😃 inşallah denk gelirsek numaramı veririm
jcwh03 @yagizegemom bende isterim canım pek çevrem yok zaten😃 daha alışamadım Ankara’ya inşallah denk gelir
Ysfgl_3003 Tulay60 bebek hareket etsin düye bazen çok yiyorum tokluk 147 falan çıkıyor o da çok sorun olmuyor zaten haftada bir gibi