Ozgectndg ms_annisko ilaydaaltann_ Zeynepx99 Aleyna0234 Mommm03 Kızlar birşey sorucam benim rahim cok yukarıdaymıs normalde göbek hizasında olur yeni yeni yukarı cıkar dedi ama bnm rahim 30 haftalık gibi en yuksrıda bebekte öyle tekrar perinatoloji bölümüne yönlendirdi bu normal mi
ms_annisko Ozgectndg hiç bilmiyorum daha önce böyle bir durum yaşamadım. İnşaallah sizin için de bebeğiniz için de bir sorun oluşturmaz
Zeynepx99 Ozgectndg benim yakın arkadaşımın da aynı sorunu var ama o kadar detaylı bilmiyorum açıkçası 🥺
Ozgectndg ms_annisko inşallah ne oldugunu bilmiyorum anlamadım korkma dedi ama 10 gün içindede bidaha gel görmem lazım dedi
Ozgectndg Zeynepx99 zararı var mı ne demek bi anlasam doktorda birşey demedi korkma dedi sadece sorun yoj ama görün muhakkak tekrar başka doktora dedi