piiremsesinannesiii aysenurlina_00a emzirme sütyeni kaşsız yazıyor canım baktım şimdi şuan da da 49 tl de hala indirimde iki tane al dene istersen bence memnun kalırsın
butterfly4 @Nazlimom doğrudur bana gelende sorun var belki de, normalde m giymeme rağmen rahat olsun diye L XL aldım, xs gibiydi yıkayınca açılır dedim her yıkamada daha da küçüldü çocuğa bile olmaz attım gitti