Deletedmom_29 aysenurlina_00a Annem atlet şeklinde kullanıyordu içinde sütyen desteğinde vardı iki işlev tek üründe bende onlardan almayı düşünüyorum kardeşim 11 yaşında valla taş gibi çıktı ürün hala daha duruyor 🌸
babysevgi aysenurlina_00a m&s ilk kızımda aldım 6 tane 2 yıl kullandım emzirme bitene kdr ve hepsi hergün kirliye gidiyordu taş gibiler
Nazlimom aysenurlina_00a emzirme atleti daha kullanışlı doğum yapalı 9 ay oldu yapışık yaşıyorum resmen sütyen duruyor dolapta🤣
Deletedmom_29 aysenurlina_00a Ben e bebek ve babymall da denk geldim annemin kullandığının markasını bilmiyorum ama birebir aynılarını söylediğim mağazada gördüm inceledim
2022bebeki Nazlimom Hangi marka aldiniz acaba? 🤗 2 tane aldim yine de aklimda bulunsun diye marka araştırıyorum
piiremsesinannesiii aysenurlina_00a canım e bebeğin uygulamasında 38 tl ye düşmüştü indirimde aldım 4 tane valla çok rahatlar birini deniyim diye taktım şimdiden bile çıkartasım gelmiyor şuan hala indirim var mı diye bi bak istersen
aysenurlina_00a piiremsesinannesiii dantelli bi model var bir de dikişsiz olanı var hangisi senin aldigim canim
mekselina46 Bende şuracıkta durayım bence emzirme sutyenindense atleti daha kullanışlı hem bel bölgenin açılmıyor
piiremsesinannesiii aysenurlina_00a emzirme sütyeni kaşsız yazıyor canım baktım şimdi şuan da da 49 tl de hala indirimde iki tane al dene istersen bence memnun kalırsın
Edafmo aysenurlina_00a ben nbb den aldım kaplı balensiz. Henüz doğurmadığım için kullanamadım ama takıp denedim çok rahat geldi bana