Nidaamur Elfibrhm2609 allah yardımcın olsun bende 35 oluyorum yarın hepimiz için hayırlısı bende normal istiyorum bakalım önce ben paylaşıcam gibi duruyor ama hiçte belli olmaz 🙃
AselBol AlbayrakEF benim bebeğimide cihaza bağladılar yoğun bakımda cuma gününden beri çok kötüyüm kızlar hayatımın en kötü günlerini yaşıorum çok zormuş evlat acısı çok dua etmekten başka bişey gelmiyor elimizden içim acıyor canım yanıyor
AselBol Ozgultugba Amin canım Allah razı olsun..hala hastanedeyiz,hiç böyle hayal etmemiştim hiç,yawruma ne çilelerle kavuştum karnımda ama kucağıma bile alamadım daha..
AselBol AlbayrakEF AlbayrakEF inşallah canım inşallah🙏🏻 dua edin aklınıza gelirse nolur,başkasının ettiği dua kabul olurmuş..
Sibelllll AselBol çok geçmiş olsun acil şifalar bebeğinize 🙏 peki yoğun bakımda olmama sebebi nedir acaba ? Erken mi oldu