Cahan AselBol inwallah sagsalim alirsin bende bugun gidiyorummm sezeryana kizlar benim icinde dua edin 🤲🏻
Gulistan AselBol sag salim alrsn inş kuzunu kucagına darısı da bzlere olsun inş bi avazda kurtulalm hepimz 🙏🏻
KrMuratule Elfibrhm2609 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Normal gözüküyor benimde az kaldı hikayenizi anlatır mısınız doğumdan sonra bize 😊
Elfibrhm2609 Nidaamur yok daha 😀keşke olsa doğum hikayemi paylaşırım sizlerle hemen ❤ 32+2 deyiz 27 beri normal diyor doktorum hala normal çarşamba günü gittim kontrole yine normal doğum dedi doktorum bakalım hayırlısı olsun
Nidaamur Elfibrhm2609 allah yardımcın olsun bende 35 oluyorum yarın hepimiz için hayırlısı bende normal istiyorum bakalım önce ben paylaşıcam gibi duruyor ama hiçte belli olmaz 🙃
AlbayrakEF Bende doğurdum şükürler olsun ama bebeğime oksijen veriyorlar dua edin kızlar lütfen kucagima alamadim bebegimi daha 😞
Kuzusunannesi AlbayrakEF allah yardımcın olsun inşallah canım sende çoooookkk dua et nasıl verdiler mi bebeği
AselBol AlbayrakEF benim bebeğimide cihaza bağladılar yoğun bakımda cuma gününden beri çok kötüyüm kızlar hayatımın en kötü günlerini yaşıorum çok zormuş evlat acısı çok dua etmekten başka bişey gelmiyor elimizden içim acıyor canım yanıyor