cns__ ikimelekannesi__ çok teşekkür ederim ☺️ sizin için de hayırlısı neyse o olsun, tayinci olmak zor ama üzmeyin kendinizi 🤗
ikimelekannesi__ cns__ hayırlısı bakalım ama şu güzel yanı var en azından yan yana olucaz eşim ve kızlarımla 🧡 şimdi eşim uzakta biz ankarada ailem ankarada
ilknur8484 Yarın 34 oluyoruz ama herşey alınıp hiç hazirlik yapmadım heyecanlaniyorum hazırlık yaparsam zaman geçmez gibi geliyor 🥺 normal doğum istiyorum ama nasip bizim beyefendi nasıl gelmek isterse 🌸
Nuray1 ikimelekannesi__ 39 artılar la şubatın 7 sinde sezeryanim inşallah babası ile aynı gün doğmuş olacak inşallah kziim çantayı ayarlamadim daha çoğu şeyimiz hazır ikinci hamilelik ama hem heyecan hem korku var bakalim