ikimelekannesi__ Hazırlıklar tamam mı sezeryan mı normal doğum mu heyecan var mı gelin konuşalım heyecanımızı paylaşalım ♡🤩🤩🥳👶
Eldgrn ikimelekannesi__ hazırlıklar tamam dolabımız yeni geldi ütü yapıp yerlestircem tek doğum normal planlıyorum baştan beri sorunsuz öyle gözüküyor ama bakalım yarın 32 haftalık oluyoruz tam doktorumuz ne diyecek artık netleşir bu durum diye düşünüyorum en son 26+5 de gittim doktor 32 ye çağırdı çok özledim yarın olsa görsek artık
aren6161 ikimelekannesi__ yarın ütü ve çantalama ısını halledeyım diyorum nasıpse ınsallah 38de sezeryan olcak gıbı duruyor ama bakalım hayırlısı heyecan deılde bıraz hastane fobım var ondan stresım
Deletedmom_51 ikimelekannesi__ 32+4 😍 eşyaları hazır bi tek çantamızı hazırlayacağız ona da çok üşeniyorum 😂 Kesinlikle Sezeryan düşünüyorum normal doğum ben yapamam 🤗😂
cns__ ikimelekannesi__ 31+1iz. Odamız kıyafetlerimiz hazır. Hastane çantamızı hazırlayacağız. Daha doğum şeklimiz belli değil doktor bir şey söylemedi. Cuma günü kontrolümüz var belki o zaman söyler bi şey. Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🙏 sizin nasıl geçiyor? ☺️
Gurleremine 31+2 ile alacaklarımızı aldık ve bekliyoruz sadece daha hiçbir şey hazırlamadık🤭 yarın görüş günümüz normal bekliyoruz inşallah☺️ Biz çok heyecanlıyız siz nasılsınız🤗
ikimelekannesi__ cns__ bizim de herşeyimiz hazır valize yerleştircem yarın :) oda yapmadık biz 1 seneye tayinimiz çıkacak gittiğimiz yerde yaparız dedim eşim zaten Hakkari de görev yapıyor yanlızım oda kızımla bana kalacak zaten 🤷♀️
cns__ ikimelekannesi__ evet sizin durumunuzda oda yapmamak daha mantıklı olmuş. Biz olduğumuz yerde kalıcıyız o yüzden yapalım dedik :)
Asyabuse ikimelekannesi__ 28+4 ikizler bizde inşallah şubatın son haftası kavuşcaz tabi acele etmezlerse 😇😇 oda hazır beşiklerini silcem yataklarının alezlerini yıkıcam son bi posta ütüm kaldı onu halletcem sonra çantayı hazırlarım artık
Kubrabyrmm ikimelekannesi__ 32+2 herşeyi hazır sadece hastane bavulumu hazırlamak kaldı bakalım görüş günleri ayda bir değil 2 haftada 1 e düştü ilk nstmi de oldum doğum şekli nasıl olacak onu düşünüyorum gelseler de bir an önce kavuşsak yavrularımıza ❤️❤️❤️❤️
ikimelekannesi__ Kubrabyrmm biz daha nst ye girmedik 34 de gircem sanırım 1 hafta sonra 😍 sağlıkla gelsinler zamanında gelsinler inşallah 2. Doğumum ama ilki gibi heyecanlıyım
mommytobe_ ikimelekannesi__ henuz nasil dogum yapacagim belli degil coook heyecanliyim😍🥹 normalde 44 gunum var ama doktor birkac hafta erken de dogum yapabilirsin dedi en son. Hazirliklarin cok buyuk bir kismini hallettim ama hala eksikler cikiyo sanirim son ana kadar da cikcak♥️ sizde durumlar ne
ikimelekannesi__ mommytobe_ eksikler hiç bitmiyor gerçekten 😀 benim de şafak 50 bakalım nasipse çok heyecanlıyım çokk 🥳👶 bi valizim kaldı bakalım
Aselsmoms ikimelekannesi__ 34+2 hazırlıklar tamam 🫶🥹 yıkamak ve ütülemek dışında 😅2.normal doğum olacak inşaAllah 😍
nadrun 32+4 yetim şuan belimden kasıklarıma bir ağrı vuruyor umarım yalancı sancı falandır .eşyaları falan herşey hazır , cantamida hazırladım kendim için bir iki eksik kaldı onları koyduktan sonra tamam bu ikinci gebeliğim