Bende de 11 vardı 2.5 seneyi geçkin süredir kullanıyordum. 7+0ken telefonu kullanırken aniden donup durduk yere kapanıp sonra kendiliğinden açılmaya başladı 10 dk da bir fln. Telefonla uğraşmazken de oldu fln. O gün yedeklemesini tamamlayıp ertesi gün servise götürdüm, sistemsel hata verdiğini, telefonun yenisiyle değişmesi gerektiğini ve 13.000 tl olduğunu söylediler. Ben de eskiyi getir yeniyi götür kampanyasından hemen o an gidip iPhone 14 aldım. Biraz masraflı oldu evet ama bu şekilde teknik destek anlamında da her zaman avantajlı olduğu(daha önce de bozulduğunda garanti kapsamında yenisini vermişlerdi) için, 12 mp kamerası bile diğer kamerası güzel telefonlardan iyi olduğu için ben de iPhone öneririm. Ki bence doğum sonrası çocuğun fotoğraflarını çekmek önemli bir detay bence( ilk gebeliğim, biraz hevesliyim😇). Bütçeniz uygunsa her zaman iPhone öneririm ki diğer arkadaşların da dediği gibi almışken 13 veya 14 almanızı öneririm😊 bizi de biraz zorladı ama sanki bebişim annem en iyisine layık der gibi öğrenişimizle beraber telefonu da yeniletti çok şükür ☺️