Belguzar23 Eceee bende şaşırdım aslında sonra hastaneyi aradım değer 1000 üzerine çıktıysa böyle oluyor dedi 2000 de olsa öyle gözüküyormuş doktora gittiğinizde sadece kendi ekranında o görebilir dedi ama her hastanenin laboratuvarı farklıdır tabi
Eceee Belguzar23 ben sağlık ocağında kan verdim ilk 419,5 4 gün sonra verince 1000 yazıyor aslında doktor vermeden önce 1000 ve üzeri ise sorun yok dedi ama 2 günde 2 kat artmadığı için stres korku var
Eceee Belguzar23 inşallah sorun yoktur ya küçük bi yer aslında çok bişey de yok yaşadığım yerde devlet hastanesinde ultrason bile yok öyle söyleyeyim özel hastane de yok yani ancak kadın doğuma gidip kese ve bebeği görünce içim rahatlar 😕
Belguzar23 Eceee inanın benimde şuan yaşadığım yer öylee mecburi hizmetten dolayı Doğudayız devlete zaten hiç gidilcek gibi değil özel hastanede 1 tane var doktor da aynı şekilde Allah yardımcımız olsun 🫶🏼
Beybi_2022 Belguzar23 değer 1000 den büyük demek değil o değerin 1000 çıkmış benim son berdiğim beta 75289 çıkmıştı 2000 çıkanda oldu.
Belguzar23 Beybi_2022 hayır ben hastaneyle de görüştüm öyle yazılıyormuş değeriniz 1000 den büyük olsa bile dedi her hastanenin farklı Labaratuarı
Beybi_2022 Belguzar23 bu ikinci gebeliğim ne ilkinde duydum nede ikincisinde bide hemşireyim yani ne bileyim değişikmiş