Alis-sss canım bende Ercan hocaya gidiyorum bugün 39+4 olduk Ercan bey dünya hastanesiyle anlaşmasını bitirdi diye biliyorum senin net bir bilgin var mı bugün bize son dk golü oldu çünkü, nst için yaşam hastanesine gitmiştim hiç ama hiç memnun kalmadım ebeleri ilgisiz odlarını da beğenmedim herşeyi geç sezeryan olanlar normal hasta odasında kalıyor ama normal doğum yapanlar doğumhaneyle aynı yerde ki odalarda kalıyormuş o yüzden içeri eş de almıyorlar bi kaç dk girip çıkarmış saçmalığa bak arkadaşlarım çevrem gelip gidecek nasıl olacak yani dedim kem küm ettiler işte alabiliriz bi kaç dk falan filan devlet hastanesi bile ordan iyidir bugün sancım gelse Ercan hoca dünya da olmaz dese bile gider dünya da başka bi doktora doğururum yine de gitmem yaşama dedim bi bilgin varsa yardımcı olursan çok sevinirim