Hamileanne merhaba ben Siirt’te yaşıyorum gebeliğimi ilk öğrendiğimde Batman Kozluk devlet hastanesinde Erhan hocaya gitmiştim tamamen şansa ama çok memnun kaldım her şeyi tane tane anlatmıştı sorularıma güleryüzle yanıt verdi. Bir daha da randevu denk getiremedim keşke Siirt’te olsaydı başka doktor aramazdım çünkü bana tavsiye de bulunduğu doktorlar asla onun kadar ilgili değil, ben çok memnun kalmıştım