Edau9 tazyikli olmaması için emzirirken diğer göğsünü içine doğru bastırın bu işlemi emzirme bitene kadar devam ettirin benimde aynıydı diğer taraf akar gider kendi ağzından süzülürdü heryerimiz süt olurdu zaten yarım ağız emerdi minik doğdu oturtturamazdı rahatsız olurdu öksüre öksüre bir hal alırdı emememezdi de sonradan bu işlemi yaptıkça rahatladık emzirme danışmanıyla konuşmuştum