SheeR hulya5757 yok diye düşünüyorum videoya cekmiştik o günkü ultrason görüntülerini erkekte nasıl olur kızda nasıl olur biliyordum çok net belli ediyor kendini ama 1 hafta sonra kontrole gideceğim tekrar soracağım
Gulsennnnnnnnn Pemberuya kız bebek bu dedi. Ama daha kendi doktoruma kontrole gitmedim, ayın 3 ünde gitcem o zamana kadar netleşir belki. Daha şuan 13+4 üm ☺️ Bende heyecanla bekliyorum acaba doğru mu demiş diye 🫣
Pemberuya tgc-52 ayrıntılı ultrason sanırım bebeğin bi rahatsızlığı var mı yok mu tüm organlara bakılıyor diye biliyorum canm