İkili tarama testi icin bana ilk randevuyu 11+2 ye vermişlerdi ama o zaman ultrasonla bakılacak kadar büyük degildi. 12+5 e tekrar randevu verdiler o zman baktılar devlet hastanesinde. Ve cinsiyet icin tahmindede bulunmuşlardı 😊 Ultrasonla çok detayli bakıyorlar organlara gelisimine falan, sonrasindada kan veriyorsunuz😊