Merhaba sevgili anne adayları,
Sma testini nikah işlemleri sırasında sağlık ocaklarında sadece erkekten alıyorlar ama sonuç 2-3 aya çıkıyor ne yazık ki 2-3 ay sonra çıkan sonuçta pek etkili olmuyor hemen hamile kalmayı planlayanlar için,aonuclar geldiğinde ben hamileydim ve eşim şüpheli olarak çıktı yani taşıyıcı hemen benim de test vermem gerekiyordu bende pozitif olsaydım yüzde 25 ihtimalle çocuk sma hastası olarak doğuyor buda çok büyük bir oran…eşimle hemen hastane araştırması yaptık özel laboratuvarlar 1600den 2000 liraya kadar fiyat veriyor ve sonuç 1 hafta içinde çıkıyor,özel hastaneler 4000-5000 TL arası fiyat verenler oldu,ben istanbulda oturuyorum özel okmeydani hastanesinde 750 tlye yaptırdım ve sonucum çok şükür temiz çıktı.Çiftlerden herhangi birinde yoksa çocuk için sorun olmuyormuş ama her ikiside taşıyıcı olursa devlet tarafından karşılanmak üzere tüp bebek servislerine sizi yönlendiriyorlar aslına bakarsanız öyle basit bir konu değil lütfen dikkate alın ve testleri ücreti ne kadar olursa olsun mutlaka yaptırın.