Rosense normal kolumuzdan kan aldılar gayet bizim açımızdan normal bir süreçti.. bebeğin DNA so değil, ya aslında biz bu kan alınması mncesi 1.5 saat geçirdik doktorla, genetik mantığını anlattı işte bize salağa anlatır gibi, elde kağıtlar falan. )) Nihayetinde çocuğun DNA sı bizden geçecek, bizde hangi genlerde hangi sorunlar var, örneğin bende bir fende mutasyonlu bir taşıyıcılık çıktı, ama elimde çıkmadı aynı gen, dolayısı ile bu genin çocuğa geçme ihtimali binde dört olarak belirledi sistem, büyük yüzde ile dışlansa da tamamen dışlanmıyor, buradaki binde dört için de ayrı bir teste gittik eşimde, onun sonucu ile de bebeğe aktarımı yüzdesel olarak tamamen dışlandı. Örneğin eşimde Akdeniz anemisi taşıyıcılığı var (zaten taşıyıcı hasta değil) bende yok ve anne DNA sından aktarımı var, ve çocukta kesinlikle bu taşıyıcılık olmayacak, ona geçmeyecek. Genetik çok enteresan bir durum. doktor zaten yğzdelerle vs konuşuyor. Sma hiç yok örnepin, kıstık fibroz yok..bir sürü majör ve nadir hstalık dışlandı..