queenmerve İzmir egepol hastanesi şuan için 12.000 doktorumda 15.000 istiyor ocakta kesinleşecek rakam ama 27.000 ne olur bilmiyorum 🤷♀️ 🤦♀️
Bebekliannee ozley yok olmazmış dedi ki ara zam yapılacak miş 😂😂 ara asgari ücret zammı oluyor da ara hastane zammı neden olmasın dimi 😄😄
ozley Bebekliannee olmaz mı zamlanmasa şaşardım zaten 😂 inşallah çok zamlanmaz diye kendimi avutayım😂
Edafmo Bebekliannee zam üstüne zam geliyor ben Şubat sonu Mart başı doğuracam o zamana ne olur Allah bilir 😭
Azkaban Hllksrblt Afyon sartlarina göre iyi bence 😅 ilgi alakalari güzel sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar bakalım
Fdmyavz Hllksrblt ne kadar olmuş şuan ben geçen sene 2900 liraya yapmıştım park hayatta gulengul hanım
Rosense Çok makul doğum ücretleri okudum burada, bizim zamsız hali şu an 28.000 tl ocak ayında zam gelecek, ne kadar olacağını tahmin bile edemiyorum 😕
AhseninAnnesii Sabiaa ayy insallah, bide tam zamli aya denk geliyorum hani dogum yaptığım gun zamin yapildigi gune denk gelirse cok trajikomik olur 😆😆 siz hangi doktora gidiyosunuz😊
dilinkopsunemi-bisus Hllksrblt bulunduğum ilçede sezaryen doğum için Özel oda ve 1 gece konaklama dahil 5000 tl