Ben tıp fakültesi özel öğretim üyesi profesör takipliyim sezaryen 1500 normal doğuma para almıyorlarmış. Özeller bu sene gerçekten çok pahalıymış bende istiyorum özele gideyim herkes yanımda olsun ama tüm testlerim teşhisim Burda koyuldu yoksa memoriale gidiyordum çok iyi çok temiz hastane 20 bin küsür doğum paraları. Ücret gözümde değil tek derdim doktorumun bilgisi dahilinde yapılsın yine doğumum onun hastanesinde