Hatice_kocak Artık psikolojik olarak çok yoruldum gerçekten sürekli dua ediyorum inşallah bian önce gelir diye
Ebrar18 Hatice_kocak haftamız aynı bugün kontrolden geldik . Ne sancı var ne açılma ama demin nişanım geldi doğum ne zaman olur bilmiyom . Bu ikinci gebeliğim bide
Bebek_anne1995 Hatice_kocak benımde bugun 39haftalık olduk bugün kontrolüm vardı ama hıc bı sancım falan cıkmadı
iamyesnika Ben de aynı durumdayım gelmiyor bir de kızlar erkenci olur derler. Nst de haberciler var dedi ebeler ama ne sancı ne kasılma düzenli değil.
suelin Defnesmom33- Cidden 40 hafta içinde gelmeyen bebeğe sezeryanla mi doğum yaptırıyor Doktorlar 😩😫 suni sancı ile normal doğum yapılması imkansız mıdır?
sayre Defnesmom33- şu an propess fitille rahim acilmasi sağlanacak ama olmazsa suni sancı o da olmazsa sezeryan 😅
Defnesmom33- Hatice_kocak yok ben öyle istiyorum. Hatta dün olacaktım 2023 yazsın kimlikte diye pazara öteledim
MinikBrokoli Gebelikte ile normal adet sancısı aynı mı yoksa gebelikte daha mı fazla 🤔 ben dün ilk defa sancı oldum adetten fazlaydı iki dk sürdü geçti 34.hafta
Hatice_kocak 11115 hayır hiçbir şey yok ya korkuyorum bebeğimin haftası çok görünürse sonradan sezeryana alınması