A_syma ZeyFat Rabbim saglikla nasip etsin insallah. Yarin kontrolum 36yiz. Bebegi besleyen damar daralmis. Eger yine gelisim gostermediyse,gerilik arttiysa dogum diyebilirim dedi doktorum. Bütün stresimle yarini bekliyorum 🤷🏻♀️😂
ZeyFat A_syma Allah yarfimcimiz olsun canim Kilosu iyiyse sknt yapma ilk kizimda ayni seyi yasadim saglikla aliriz inş
A_syma ZeyFat 2 kgdu gecen hafta canim. Yanilma payi , dogdugunda inen sislik vs derken cok duser diye biraz endiseliyim. Kuvez gerekecekmi? Birde ilk dogumum normaldi , suan kanalda da degil sezeryanmi diyecek? Kafamda bir suru soru isareti
ZeyFat A_syma yok canim ya kiloyla alakali degilki nefes almada bisey yoksa kanda almiyolar yani sknt yapma Allahin izniyle icini ferah tut . Cok oynama olmaz canim banada 2 kilo dediler 1900 indi sadece
Hurin Anneperi aynen kuzum bana da muz süt havuç suyu tüket dedi yapıyorum ama bakalım bizimki tembel biraz😬
sinoli Linabebek1 Sadece karın çevresi 1 hafta geri de, haftasıyla uyumlu boyu 1 hafta önde, geri kalan uyumlu, karın çevresi geri de. Ama bende 2.700-2.800 arası doğmuşum doktora söyledim genetik olabilir biz bu şekilde kabullendik sende kabullen dedi ☺️
Ayknur Benim bebeğimin de de gelişim geriliği var 3 hafta geriye gitti 2.150 Gr hiç kilo almıyor kilo almayı durdurdu hafta sonu doğum olacak 37. Haftada alacak doktor içerde kalması bebeğin zararına dedi bu tür bebekler dışarda çok güzel gelişiyor demişti içiniz ferah olsun bu konuda doktoruma güveniyorum benim doğum korkum var sadece
-elz- Hurin rabbim korktuklarımıza uğratmasın bebeklerimizi sağ salim kucaklarımıza alırız inşallah ☺️🙏🏻