cansualisa Kendi doktoruma ulaşmaya çalışıyorum kızlar yatmadım acilde bebeğim de 2900 dediler :( dua edin bana lütfen
mysweetbabyy cansualisa gayet iyi korkma ciğer geliştirici işte oglum 36+6 da 2840 dogdu bi sıkıntı olmadı 2 doz ciğer geliştirici oldum
nilsmomy cansualisa Benim bebeğim 39+3te 2810 kilo doğdu. Sizin kilosu iyi gayet korkmayın önemli olan ciğer gelişimi
cansualisa Mervekara5 evet kuzum ağrım var yatış istendi yatmadın kendi doktorum da gelsin demiş sabah gidicemmm yatışım olcak :(
Linabebek1 Sakin ol canım pozitif düşün haftan gayet iyi bebiş gelişmiştir kilosuda güzel 36da doğum yapan arkadaşım var bebeği gayet iyi sağlıklı Allah yardımcın oldun kolaylıkla gelsin bebişin dualarım seninle☘️🐞🤲
teachervera cansualisa Nst kaç çıktı canım. Sen bugün kendi doktoruna gitmedin mi. Bak maşallah çok güzel kilo almış 1 haftada 🧿
Zuzuu86 Benimde üç gündür sancım vardı bugün artık gecmedı dayanamadım gittim nst ye bağladı alttan muayene etti 1 parmak açıklık varmış, yanı normal bu ağrılar sancılar artık dedi bebek gayet ıyı dedi senınde kanaman olursa gel dedi..
teachervera cansualisa Muhtemelen kilosu daha fazla da olabilir devlet de daha az çıkıyor 😇sen yarın kendi doktoruna git hemen yat dinlen hep
slmcnm2503 cansualisa 38 den sonra sancılarım hep böyleydi nstde ben pek hissetmiyordum tabi 40+2 de doğurdum tabi herkeste aynı olacak değil çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun beneğinize 💕
Anneyimmm34 cansualisa canım nasılsın bende seni merak ettim ne oldu bugün kontrolün vardı ya sancınmı çıktı bi anda
teachervera cansualisa Doğum sancısı 100 galiba sen kaç defa görmüşsün onu. Doktoruna attın mı sonucu. Acil ciğer geliştrici iğne ol. Bende 32 haftalık iken oldum