CeydaST teste göre değişiyordur bence kalitesine vs. Ben hiç yumurtlama görmüyordum sorun buydu. Ya tabi görüpte gebe kalamayanlarda var ama test zaten gebelik vaat etmiyor bence yumurtlama görüldüğü halde neden gebe kalınamadığı araştırılmalı. Birazda biz kadınlar stres çok yapıyoruz test yapınca.