ummuhan3 canım ben aldım 2 kere yumurtlama dönemi kullandım olmadı sonra bir kaç ay kullanmadim bu ay tekrar bir kere kullandım. Çünkü eşim hoşlanmadı çok kayganlastiriyor ve biraz yakıyor ama çok kayganlastirmasi hoşumuza gitmedi. Yinede bir umut bir kere kullanmak istedim tekrar hayırlısı. Ama o kadar para verip alır mıydım şuan aklım olsa ya da önceden bunları bilsem almazdim