2kidsmoms Eda06 bana süt ürünleri çok gaz yapıyor laktoz alerjim var. bir birkaç gün süt hazır yoğurt ayran ve kefir içme eğer düzelirse senin de olabilir
Nuraysss Eda06 demir ilacı da yapıyor olabilir ben iki demir ilacı denedim ikisnde de şişkinlikten gazdan çok kötü oldum. Su an sidefer kullanıyorum çok rahatım
2kidsmoms Eda06 bir de sana gaz yapan şeyin ne olduğunu bulursan çocuk doğunca da uzak durursun iyi olur senin için
3babyannesy Sirine34 komposto kayısı hoşafı erik hoşafı fayda etmiyormu deneyebilirsin bağırsakları yumuşatır cikarirsin belki
hayalperest2310 Eda06 bende de vardı şurup verdi rahatım şimdi gaz şişkinliği alıyor baya midemi de rahatlatıyor detaylıya gireckttim gazdan bebeğim görünmüyordu o derece kullanıyorum üç öğün