Arkadaşlar merhaba şuan 24+6 haftalık hamileyim ve ara ara gazım oluyor. Çok afedersiniz ama öyle böyle değil çok fazla gaz çıkartıyorum ve bu durumdan artık bıktım. Bi bakmışım kabızım çok zor yapıyorum hemen ardından bağırsaklarım bozulmuş böyle olmuşum. Yani bu gaza çözüm yok mu? Çok şükür çıkartıyorum içimde kalması da sıkıntı ama sürekli sürekli yapmakta ne bilim bi tuaf yani. 😞😞