Dygu35 Şuan bütün ultrason fotoğraflarımız siyah beyaz ne zaman renkli görürüz tahminen? şuan 16+5 olduk Arkadaşlar :)
minik_koala_ve_annesi Dygu35 18 de gormustum ben canin gayet de net ve eli de👍🏻bu isaretti yaniginida diger elinin ustune koymustu😇
Busra-baran beyazaycicegi aynen o da özellerde devlet göstermiyolar yüzünü ben oğlumda özele gittiğimde görmüştüm
beyazaycicegi Rumuz123456 vallah ben de hep özele gidiyorum ama hiç renkli görmedim. hep siyah beyaz gösterdiler
Dygu35 Rumuz123456 Bizde özele gidiyoruz ama daha renkli göremedik en son gittiğimiz de 11 haftalıktık şuan 17 ye giricez :)
Rumuz123456 minik_koala_ve_annesi herşey yolunda pozu vermiş 🤣 bizimkinin de var böyle bi pozu çok komikler 😅
Rumuz123456 beyazaycicegi ilginç. Ben en başından beri hem renkli hem siyah beyaz görüyorum, iki türlü de çıktı veriyor.
Rumuz123456 Dygu35 11 haftalıkken küçük diye göstermemiştir belki. 17de göstermesi lazım gittiğinde göstermezse sorun göstericektir
Zln2152 Rumuz123456 renkli isteyince herhangi bir ücret veriyor musunuz yoksa özelde kesilen giriş ücreti tek mi alınıyor 😍
uraz_ve_annesi- Dygu35 11+4 müş yazıyor alt tarafta 😬 renkli alınca daha bir güzel oluyor görmek daha iyi anlıyor insan inşallah en kısa sürede alırsınız sizde ☺️
beyazaycicegi Busra-baran valla özele gidiyorum😂 bir kere bile renkli göstermedi. O kadar da para veriyoruz vay canını