Kızlar napacagımızı şaşırdık değerli iyi bu değerlerle varikosel sorun olmaz gayet iyi diyorlar ama olmuyor bir kere oldu iki sene önce ondan sonra hiç olmadı aşılama tutmadı anlamadım acaba çok mu stresliyiz ben çok üzülüyorum ondan sanırım hamile olan kardeşlerim lütfen bana da dua edin ..