Gunes99 benim en baştan beri 1 2 haftalık gerilik var 37+0da 2600 gram dedi doktor 2 gün önce, yine geri çıkıyor doktora da sordum artık bizim için önemli olan kilo değil 2500ü geçmiş sen bunları hiç takma dedi ne erken doğum yapacaksın dedi ne de başka bir şey gayet normal karşılıyor kızımız biraz minyon naif gelecek dedi bence bunu düşünüp hiç takmayın bu haftaya kadar zaten gelmişsiniz kilosu da sonuçta aşırı düşük değil canınızı sıkmayın güzel düşüncelerle bekleyin onu 🥹😍