Merhaba 🌼🤍
Bugün 37+1 oldum çok şükür 🙏
4 gün önce doktora gittim 2500 gram olmuş oğlum. Ondan önce 2300 idi 2 haftada 200 gram almış. Dr gelişim geriliği başlamış 38. Haftayı görürüz dedi. Karnı da 2-3 hafta geri sanırım Perşembe günü tekrar gideceğim. 7 aylık bir ölü doğumum var çok korkuyorum güzel anneler. Böyle birşey yaşayan evladını sagsalim alan varmı bilgilerinize ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz 😭😐