Klce12 kuzum bende yumurta kontrolüne gittiğimde baktı progesteron yeteri kadar olsaydı iğne vermeyecekti 0,2 çıktı benim o yüzden iğne verdi döngümün 10.günüydü tekrar da gitmedim zaten şu an iğne yaptım 21 aralıkta ve progesteron fitil kullanıyorum