mrvsrcn mother2 kuzum ben daha bugün 8.gündeyim 6.gün yaptım en son daha vardı öncekilerde bende 10. gün negatife dönmüştü 10.gün bi yaparım yine
mrvsrcn mother2 Ben önceki ikisinde 10.günde tamamen negatifti silik bile yoktur bakalım bunda nasıl olacak kuzum şu pahalı erken gebelik testlerinden aldım onunla yapacağım
mother2 hsns yarin sabah yap ben 9 .gun silik cikti bu gun belki ignenin de etkisi var dir ama oyle cikti
hsns mother2 öyle yaparım belki canım. İnşallah vardır ya 9. gün silik çıktıysa daha korkma bence vardır