ElfYrgn berivan_12 Ben kasık ağrısı olduğunda yaşam belirtisi olarak düşünüp seviniyorum aslında. Vee parfüm konusunda size katılıyorum bende öyleyim 🤦🏼♀️
berivan_12 ElfYrgn yok hayır doktorum bana düşük engelleyici Progestan ve vitamin için folik asit verdi ama kullanmadım hiçbirini çok şükür bebeğim sağlıklı ilaçlara güvenmiyorum canım çok mecbur kalmadan sende kullanma bulantı kusma çok normal şeylerdir 🥰
ElfYrgn berivan_12 Açıkcası ben progestan ve folik asit kullanıyorum. İlk gebeliğimde düşükle sonuçlandığı için daha tedbirli yaklaşıyorum. Ama ilaç içeriği temiz ikisininde yani benim kullandığım folik asitin. Ama bulantı için ilaç konusunda haklısınız kesinlikle.
Mgdk ElfYrgn kont ElfYrgn benim hafif ağrım var ama mide bulantım çok prilam kullanıyorum onun için kesiyo. Kontrolleriniz ne sıklıkla ben de onu merak ediyorum şimdi 10 haftalığım 3 hafta önce gitmiştim ama yine gidicem bugün merakımdan iyi mi diye🥹
ElfYrgn Mgdk Yani geçen haftaya kadar iki haftada bir gidiyordum. Şuan 9+2 yim. 12. Haftada gideceğim bir daha . Yani 4 haftada bire döndük.