ElfYrgn Kızlar selammm. Hamileliğiniz nasıl geçiyor ? Bende biraz regl ağrısı gibi kasık ağrısı var. Bir de olmazsa olmaz koku hassasiyetimiz. Bu dönemde böyle kasık ağrılarınız oluyor mu ?
K1-fatma ElfYrgn benim su an 18 ama siz gibiyseniz benim de olmuştu doktora sordum normal olabilir demişti
Ela3834 ElfYrgn Benimde bulantım oluyor ne et kokusu ne salça kokusu tahammülüm yok onun dışında hiç sıkıntım yok bulantı ile. O kasık ağrısı fena var bende korkuyordum 8+3 üm kontrolüm 10.haftada. kendimi dinliyordum günboyu bir sıkıntı mı var diye
ElfYrgn K1-fatma Evet bende 8.haftamda sormuştum rahim genişlediği için oradaki kaslar ağrı yapıyor demişti. Siz de böyle söylüyorsanız içim daha da rahat etti 😊
ElfYrgn 2melekannesi___ Bulantı için ilaç kullanıyor musunuz peki ? Evet karın ağrısı bende de başladı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
2melekannesi___ ElfYrgn yok hayır kullanmıyorum folik asıt ve ecopirin kullanıyorum ama hep bi tedirginim iyi mi doye sizde de o korku var mı
Mgdk ElfYrgn kont ElfYrgn benim hafif ağrım var ama mide bulantım çok prilam kullanıyorum onun için kesiyo. Kontrolleriniz ne sıklıkla ben de onu merak ediyorum şimdi 10 haftalığım 3 hafta önce gitmiştim ama yine gidicem bugün merakımdan iyi mi diye🥹
ElfYrgn Ela3834 Yalnız değilmişim 🤦🏼♀️ Bende de var o kuruntu. Acaba ters giden bir şeyler mi var neden bu ağrı neden böyle vs vs hep sorguluyorum. Doktorum da 12. Haftada çağırdı. 3 hafta daha devam kuruntuya
ElfYrgn 2melekannesi___ Evet maalesef. Ve bu sorunu aşamıyorum. Çevremdeki sevdiklerim sağolsunlar motive ediyorlar :) İyi düşünelim iyi olsun. Evrenin enerjisi çok önemli tabi bir de dua.
buket07 Bende 9 haftalığım, aşırı bulantı kusma, kaşık ağrısı hepsi var 🥹 İlk hamileliğimde de aynılarını yaşamıştım sağlıklı olsunlar her şeye razıyız değil mi 🙏🏻
ElfYrgn buket07 Ayyy tam başka bir yoruma cevap veriyordum aynen bu şekilde. Kesinlikle öyle sonu güzel olacak olan bir şey için değer 😊
berivan_12 ElfYrgn aynı durumdayız ama bunlar çok normalmiş bende 9 haftalığım parfümlere hassasiyetim var
ElfYrgn berivan_12 Ben kasık ağrısı olduğunda yaşam belirtisi olarak düşünüp seviniyorum aslında. Vee parfüm konusunda size katılıyorum bende öyleyim 🤦🏼♀️
Gunay_14_18 ElfYrgn Bendede yarin 10hafta olacag kasik agrisi sag bacama vuruyor hatta,midem bulaniyor istahsizlik koku hasasiyeti