MorTutkunu yok be güzelim, ben tuvalete sürekli çıkıyorum. Bende hiç doktora gitmedim ama haber verdim. Kan gelene kadar , su gelene kadar , sancılar düzenli şiddetli olana kadar gelmene gerek yok evde geçir dedi. Ama bel ve kasık ağrılarım arttı artık ayakta duramıyorum telaşlanıyorum