Minikkedisila Kızlar 37+4 üm 1 saat önce nişanım geldi. Doktor su, kanama, sancı olduğunda hastaneye gel şimdi evde geçir dedi. Ne olacak şimdi ne yapabilirim hemen doğar mı? Sizin nasıl ilerledi
esradgn123 Minikkedisila Aynı günde nişanım gelmişti Sıcak duş aldım Meryem ana otunu suya koydum sancılarımı takip ettim Sancılarım beş dakikada bir gelmeye başlayınca hastaneye gittim
Akbalikk Minikkedisila 2 hafta önce nişanım geldi ama hala doğurmadım 39+4üm🤣 sancılanmadığın ya da suyun gelmediği sürece bir şey yapamıyorsun🤣
Zeynepbebek23 Minikkedisila inşeAllah sağ salim kucağınıza alırsınız bizede aynı zamanda doğurmak nasib olur😍🤲🏻😅Açılışın olması için bence egzersizler falan yapa bilirsiniz ben olsam öyle yapardım🥲
Meltemggg esradgn123 Meryem Ana otunu bende aldım kullanımı nasıl ama bilmiyorum nasıl kullaniliyo söyler misiniz
Minikkedisila 11115 hiç bir belirtim olmadı, bir akıntı hissettim küçük tuvaletimi yaptım silerken kocaman sümüksü yapı geldi…
Minikkedisila Zeynepbebek23 amiiiin insallah. 1 hafta daha geçseydi daha güzel olacaktı 1 tık erken gibi geliyor bana ama :(
Akbalikk Minikkedisila ben çok rahatım ya 2 haftadır her gün acaba bugün doğuracak mıyım diye düşüne düşüne umudumu da yitirdim🤣 sancı falan hiçbir şey yok🤷🏻♀️🤣 sende stres yapma hiç hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah bebişler💗
Zeynepbebek23 Minikkedisila Allah. Ne zaman gelmesini hazır bilse o zaman gönderiyor.Sağlıkllı olsunda ne zaman gelirse gelsin
Minikkedisila Elaeyl evet hafif sarımsı ve çok az kahverengilik vardı jöle gibi anlamamak münkün değil