Merhaba kızlar, 24 haftalık doktor kontrolünde bugün sancım çıktı ağrılarım vardı zaten ciğer gelıstırıcı vuruldu yatışım yapıldı saatte bir iğne ilaç verılıyor ciğer geliştirici için erken değil mi açılma yok önlem için yatırdık vuralım dedi böyle olup ileri haftaları gören varmı 😢