AhseninAnnesii Kizlar dunden beri bi hafif bi bel kasik agrisi var ama cok duzensiz. Deminde vajinama elledim sanki genislemis geldi bana. Insan acilmasi olunca kendi dokunarak anlayabilir mi ya basina gelen var mi
A_syma AhseninAnnesii Bende merak ediyorum. 2 gundur bicak saplanmasi gibi agri yasiyorum aniden. Dün azdi. Bugün cok sık oluyor. Acaba acilma vs durumumu var diye dusundum
Nazendehanim AhseninAnnesii açılma vajinada değil vajinanın içindeki rahim bolgesinde oluyor diye biliyorum bundan dolayı mı bilmiyorum ama hissedilmez yani . Ağrılarınız Dogumunuz yaklaştığı için düzensiz olarak başlamış olabilir önemli olan düzenli girip çıkan bir ağrı olmasıymış öyle diyorlar 😅
AhseninAnnesii Zehra-11 anlayamazmişiz 😊 birprensesvebirprensannesi niye oyle genis geldi elime anlayamadim. Sancim da var mi yok mu anlayamadim varsada duzenli degil
Kucuk_melegim A_syma kuzum aynisini bende yaşıyorum bıçak saplanmasi gibi ağrı giriyor tamda vajinamin ustune sende durum nedir açılma mi varmış? Bizde 37+0 olduk
A_syma AhseninAnnesii Yok canim duzenli degil. Sancida degil. Aniden bicak saplaniyor alt kismima. Yorucu iki gun yasiyorum. Yatmam gerekiyor 🙄 anayiz yatamiyoruz kizçem hastalandi onunla ugrasiyorum
AhseninAnnesii Melek0606 kac haftaliksiniz. Bence agrilariniz arasindaki dakikayi tutun. Duzenli araliklardaysa dogum sancisi olabilir
birprensesvebirprensannesi AhseninAnnesii Düzenli değilse doğum sancısı değildir. Açılmayı doktor anlar canım ben anlamamıştım. Kasılmaların sürekli oluyor dinlenince geçmiyorsa doğum sancısı oluyor bu
Melek0606 AhseninAnnesii ay yok bn arkadaş için demiştim bn şuan 19 hastalığım oğlumda öyle olmuştu diye bilgi vermek istedim
AhseninAnnesii birprensesvebirprensannesi suan dinleniyorum uzandim ara ara belime kasigima vuruyor ama duzenli degil dakikalari not aliyorum surekli yok yani duzenli degil. Boyle hafif agrilar sanki regli olacagini anlarsin ya o agri
11115 A_syma o bende de oluyor kaç gündü, yürüyemiyorum resmen, geçiyo dinlenince, doktoru aradım, doğuma hazırlanıyo ola bilir dedi
birprensesvebirprensannesi AhseninAnnesii O doğum sancısı oluyor aslında. Beliniz ağrıyor regl olacak gibi ağrılar oluyor. Kaç dk da bir vuruyor ağrı ? Bir doktora mı gitseniz
AhseninAnnesii birprensesvebirprensannesi çok duzensiz sancilar iste ve cok hafif agrilar. Emin olamadim gitsem mi gitmesem mi. Dakika tutuyorum ama bi 10 dakika da bi 20 bi 30 bi 5 dakikada bir geliyor
Nilecegamze Canım bende vajinamda sürekli bir ıslaklık varmış gibi hissediyordum hastahaneye gittim 4 cm açılmam vardı
Nazendehanim AhseninAnnesii bende de çok düzensiz ve çok hafif ağrılar oluyor ama sizinki gibi sık bir düzensiz değil ,yine de sizinki de duzensizmis. Doğum sancısı başladığında şiddetli olur onu anlarsın demişti doktor onun için regl benzeri ağrının doğum sancısı olduğunu düşünmüyorum nitekim bende dün gece ve sabah doktora gitmeden olmuştu sancı falan çıkmadı normaldi her şey . Sancinizi kontrol etmeye devam edin 🌸
Nilecegamze AhseninAnnesii ilk doğumumdu açıkçası çok anlamadım ama çok bir sancı olmadı ara ara adet ağrısı gibi sızı geliyordu
AhseninAnnesii Nazendehanim evet duzenli olmasi lazim dogum sancisi demek icin. Suan doktora gitsem mi beklesem mi bilemedim
Nazendehanim AhseninAnnesii su,nişan ve 5-10 dk ya bir düşen sancın olduğunda gel demişti doktorum.Yine ebe bir arkadasim 10 dk ya bir düşmeden hastaneye gitme ilk doğumda açılma çok yavaş ilerliyor demişti.Ama su ve nişan durumunda enfeksiyon riski başladığı için doktorum da hemen gel dedi. Düzensiz olduğunu düşünüyorsanız bekleyebilirsiniz bir de bebek hareketleri önemliymisngunde 10 defa hareket etmesi gerekiyormuş