Seda161616 4+6da 1800lerdeydi vajinal muayene ile gördük sonra 2 gün sonra 3600lere çıkmıştı sonra baktırmadım ama 3600 çıkan günden 2 gün sonra başka bir doktora gitmiştim enfeksiyon için o ultrasonla da görmüştü. Bu arada 4+6yken bana bir doktor dış gebelik iç kanama geçiriyorsun demişti ben sonra özele gittim orda vajinalle gördü doktor ve desi ki dış gebelik olsaydo betan bu kadar artmazdı.