Marly21 Adetimden 5 gün geçti yapmadım daha ben direkt doktora giderim diye düşündüm de yanlış mı yaptım bilmiyorum
Seda161616 Marly21 yükselişi kontrol etmek istedim ben şubatta kayıp yaşadım tekrar olmasından korkuyorum
Nuniss Serife- bende 6+1 de gittim sadece kese göründü bebek için 8+1 de çağırdı galiba garanti olsun diye 🙈 umarım bebişleri görürüz 🥰
Seval2468 Sonsun adet tarihine göre 6 haftalık ama ben 2+4 olduğuna adım kadar eminim o yuzden daha gitmiyorum doktora . Adet günümde betam 35 ti 4 gün sonra 220 idi 3 hafta falan sonra giderim herhalde.
Symaaas Serife- erkenden kalp dinlemek aslında doğru değil minikleri yormak istemez bazı doktorlar ama bazıları riskli olur söyler bazen anne adayı ister net olmak için dinlenir ama saniyeliktir zaten her bebek bir değil bunuda unutma :)