gunesligunler1 ben de böyle öğrenmiştim ilk gebeliğimi. Kan verdim hemen 300 kusur çıkmıştı beta. Ama ben reglime 1 hafta kala yaptığımda böyleydi. Sizin 5 gün geçmiş bu kadar silik olması tuhaf. En güzeli kan verin, Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏